keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Ihana pakkaspäivä

Tämä tammikuu ei ole ollut täynnä kauniita pakkaspäiviä ja auringonpaistetta. Kun yksi sellainen aivan yllättäen saapuu, se houkuttelee nakkaamaan petivaatteet pihalle tuulettumaan. Samalla reissulla iskee valokuvauskärpänen, ja ei ole muuta vaihtoehtoa kuin etsiä kamera.






















Ihana kotimme alkaa olla valmis. En ole julkaissut juurikaan kuvia sisustuksesta tai eri huoneista, sillä minulla on ollut päähänpinttymä, että kaiken pitää olla valmiina, ennen kuin voin esitellä mitään. Tutustuttuani enemmän toisten blogeihin olen ymmärtänyt, että olen ollut turhan vaativa tässä asiassa. On hienoa esitellä jopa keskeneräistä ja iloita kaikista saavutuksista yhdessä lukijoiden kanssa. Eihän kotia päivässä sisusteta, vai mitä? Viime postauksen jälkeen olen saanut hurjasti lisää intoa kirjoittaa enemmän. Katsotaan, mihin se johtaa!

Minulla oli kaupassa käydessäni niin kevät rinnassa, että mukaan tarttui kimppu upean värisiä tulppaaneja. Kyllä se kevät sieltä tulee, siitä kertoo jo lisääntynyt valo. Mieli askartelee jo tulevassa kesässä, pihan laitossa ja talon maalauksessa. Mutta hetken vielä nautimme rauhallisesta uuteen kotiin tutustumisesta, lumien sulamiseen asti.

Kaunista kevättalvea!

2 kommenttia:

  1. Teillä on kyllä nätti pihapiiri ❤ Minullakin tarttui muuan päivä ensimmäinen tulppaanikimppu matkaan kaupasta. On ne kyllä kauniita ja tuovat aavistukset lähestyvän kevään tuntua kotiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Nanni :) Kyllä tässä vaiheessa vuotta pitää aloittaa kevään fiilistely aina kun se vaan on mahdollista!

      Poista